preloader

طراحی سایت پزشکی اصفهان

طراحی سایت پزشکی در اصفهان

طراحی سایت پزشکی و دندان پزشکی اصفهان برای پزشکان و متخصصین امکان ارائه رزومه، معرفی خدمات، سوابق کاری، نوبت دهی اینترنتی، مشاوره آنلاین و …. را فراهم میکند.در صورت تمایل به طراحی وب سایت پزشکی در اصفهان و برنامه ریزی خدمات و نوبت دهی آنلاین بیماران و مراجعان خود با مشاوران زیرو مدیا تماس بگیرید.

همچنین مجموعه های درمانی ،کلینیک ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها و مطب های پزشکی میتوانند از خدمات زیرو مدیا استفاده نمایند.

طراحی سایت فروش آنلاین در اصفهان

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی مانند ساختن یک شعبه جدید از فروشگاه واقعی شماست. فروشگاه آنلاین موانع مکانی و زمانی را برای خرید محصولات شما برطرف می کند. با داشتن وب سایت فروشگاهی، در واقع می توانید فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته ادامه دهید. و از سراسر کشور مشتری جذب کنید و فروش خود را رونق بخشید.

پشتیبانی وبسایت فروشگاهی در اصفهان

از آنجا که موجودی و قیمت فروشگاه های اینترنتی نیازمند بروزرسانی میباشد، و انجام چنین مواردی نیازمند اختصاص زمان مجزایی میباشد، شما عزیزان میتوانید در صورتی که تمایل داشته باشید، امور مربوط به بارگزاری محصولات، بروزرسانی قیمت و موجودی، مدیریت سفارشات و پشتیبانی مشتریان را به متخصصان آژانس زیرو مدیا بسپارید.

برخی از امکانات سایت های پزشکی

نوبت دهی

از مزایای پیاده‌سازی سیستم رزرواسیون و نوبت دهی آنلاین و ثبت اطلاعات بیماران به جهت تشکیل پرونده، سهولت در دسترسی به اطلاعات، جلوگیری از اتلاف وقت و پرداخت آنلاین می باشد.

پرسش و پاسخ

با توجه به مسافت زیاد برخی بیماران و سختی دسترسی به پزشک، طراحی یک سیستم جامع پرسش و پاسخ و همچنین مشاوره آنلاین برای پاسخگویی به سوالات بیماران ضروری است.

ثبت راه های ارتباطی

یکی از امکانات لازم برای سایت های پزشکی و دندانپزشکی ارائه اطلاعات تماس، پاسخگویی تلفنی و آدرس دقیق مطب بر روی نقشه به مراجعین میباشد.

طراحی سایت دندانپزشکی در اصفهان

خیلی از افراد برای یافتن یک متخصص حرفه ای دندانپزشکی، در ابتدا به جستجو در اینترنت میپردازند. به همین جهت لازم است برای معرفی خدمات و نمونه کار های خود اقدام به طراحی سایت دندانپزشکی نمایید. یکی از مزیت های طراحی سایت دندانپزشکی امکان ایجاد فایل الکترونیکی توسط بیماران است تا بتوانند با نام کاربری و رمز عبور خود به صورت آنلاین به مدارک پزشکی دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

درخواست مشاوره رایگان

هر سوالی در مورد نحوه شروع کار ،طراحی صفحات، قیمت و تعرفه سایت های مختلف دارین میتونید فرم زیر را پر کنید.

کارشناسان ما کمتر از یک ساعت با شما تماس میگیرند.